shopify visitor statistics

3 Soorten Kegel Oefeningen om de Bekkenbodemspier te Trainen

De naam Arnold Kegel zal vele mensen niet zoveel zeggen. Toch bracht deze gynaecoloog een soort revolutie teweeg toen hij een reeks met oefeningen uitvond, waardoor mensen de spieren van het geslachtsorgaan konden trainen. Het doel was simpel en eenduidig: het bevorderen van de prestaties van de man in bed.

In dit artikel worden de zogenaamde Kegel oefeningen uitgelegd. Als je last hebt van vroegtijdige zaadlozingen dan zou je deze oefeningen eens uit kunnen proberen. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk reeds uitgewezen dat deze oefeningen werken voor nagenoeg iedereen die er serieus mee aan de slag gaat. Te vroeg klaarkomen is een algemeen bekend probleem waar veel mannen last van hebben of last van hebben gehad.

Daarom behandelen we in dit artikel geen specifieke gevallen, maar kijken we vooral naar enkele oefeningen die de prestaties zouden kunnen verbeteren. Op die manier wordt het mogelijk gemaakt om het langer vol te kunnen houden in bed. Dit zorgt ervoor dat je met meer vertrouwen in de kroeg zal staan of met meer vertrouwen aan de vrijpartij met je reeds bestaande relatie kan beginnen.

De kegeloefeningen zijn bedoeld om de bekkenbodemspier te trainen

De bekkenbodemspier is die spier die je voelt als je plast en je wilt je plas ophouden. Wanneer je een erectie hebt, kan deze spier de penis doen op en neer bewegen. Vroeger werden deze oefeningen gebruikt om incontinentie tegen te gaan. Als de bekkenbodemspier is opgerekt bij de geboorte kunnen deze oefeningen ook worden aangeleerd om te herstellen.

De andere reden dat deze spier wordt getraind is om het seksueel plezier te stimuleren. Dit is dan ook de reden dat we dit artikel schrijven. Het is namelijk zo dat wanneer je deze spier traint, je in staat bent om langer te presteren in bed. Het is een raadzame tip en de oefeningen vragen niet veel tijd van je. Bovendien heb je er geen enorme apparatuur voor nodig om de oefeningen te kunnen uitvoeren.

Maak jij onnodige fouten in bed?

Doe deze test en ontdek je “Seks IQ”.

De drie soorten oefeningen om de spier te trainen

Bij de eerste oefening probeer je de bekkenbodemspier twee tot tien seconden op te spannen, om deze vervolgens weer los te laten. Wanneer dat lukt ben je toe aan de tweede stap. Bij de tweede oefening druk je de spier naar beneden. Dit doe je door de spier op een zelfde manier naar beneden te drukken als wanneer je je ontlast. Op die manier kan de spier zich ontspannen, waardoor je de volgende stap van de oefening kan uitvoeren.

Bij de laatste oefening is het de bedoeling dat je de bekkenbodemspier zo snel mogelijk aanspant, om deze vervolgens weer zo snel mogelijk te ontspannen. Deze oefening dient in een normale set ongeveer tien keer te worden herhaald. Als je deze set vijf keer per dag uitvoert dan kan je er van uit gaan dat de spier zich snel traint en kan je de intensiteit ophogen. Deze oefeningen helpen zowel om de zaadlozing uit te stellen als om het proces waarin zaad wordt aangemaakt te versnellen, zodat je na 10 tot 20 minuten weer opnieuw een orgasme kan krijgen.

Let op, om direct de beste tips te ontdekken om vanavond al je ejaculatie uit te stellen, bekijk je het Complete Ejaculatie Controle ebook.

Ontdek de unieke aanpak om het 30 minuten langer uit te houden in bed

Ik heb een methode ontwikkeld waarin ik exacte stappen en specifieke instructies geef om vroegtijdige ejaculatie compleet te verbannen en eindelijk te genieten van langdurige seks met je partner.

Klik op de link om meer te weten te komen over mijn methode:

Complete Ejaculatie Controle Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *