shopify visitor statistics

Zaadlozing Voorkomen met de Kegeloefening

Een vroegtijdige orgasme is iets waar veel mannen last van hebben. Je komt dan te snel klaar; sneller dan je zou willen, omdat je geen controle hebt. Je komt vaak of altijd binnen twee minuten klaar en dit gaat altijd per ongeluk.

Het voelt alsof je er niets aan kunt doen en natuurlijk is het ook niet jouw schuld, maar jij bent wel de enige die er verandering in kan brengen. Er zijn namelijk technieken die je toe kunt passen, waardoor je het langer vol kunt houden.

Je kunt een vroegtijdige zaadlozing voorkomen, maar dat vergt geduld en energie. Lees verder om erachter te komen wat jij kunt doet om dit probleem te verhelpen.

Waarschijnlijk heb je al een tijdje last van dit probleem en ben je bereid om hier de benodigde tijd in te steken. Blijf er niet langer mee rondlopen, want dit is totaal onnodig!

Weet dat je er vanaf kunt komen, zodat je van een bevredigend seksleven kunt genieten, samen met je partner.

De kegeloefening en de bekkenspieren

De kegeloefening, is een bekkenspier oefening voor mannen. Deze techniek is decennia geleden al ontwikkeld en wordt nog steeds erg vaak in de praktijk toegepast. Deze oefening versterkt de pubbocoxygennus spier, ofwel de PC spier. Deze spier zit bij de man tussen zijn anus en zijn prostaatklier.

Wanneer je een orgasme hebt, is de PC spier onwillekeurig aan het pompen. Als je jezelf leert om deze spier krachtiger te maken, kun je dit gepomp leren te controleren, waarmee je dus automatisch ook meer controle hebt over je ejaculatie.

Als je je PC spier iedere dag traint, maakt dit al snel een groot verschil. Je hoeft dit maar drie keer per dag te doen, zo’n vijf minuten per keer. Dit is goed te combineren met je dagelijks leven, hoe druk je planning ook is. Deze oefening zorgt ervoor dat de spier die de blaas en allerlei anderen organen bij elkaar houdt, versterkt wordt.

Onderin je bekken gebied kun je meerdere lagen aan spieren vinden, maar de twee bekkenspieren verrichten het meeste werk. Deze spieren zijn namelijk verantwoordelijk voor het feit dat je je ontlasting in kunt houden.

Maak jij onnodige fouten in bed?

Doe deze test en ontdek je “Seks IQ”.

Hoe werkt de kegeloefening?

Ten eerste moet je je bewust worden van de bekkenspier. Je weet ondertussen waar deze ongeveer moet zitten, maar je moet hem wel voelen om hem te kunnen trainen. Een manier om deze spier te lokaliseren is tijdens het plassen.

Probeer tijdens het plassen een paar keer te stoppen. Je zult een bepaalde spier zich aan voelen spannen. Dit is de spier die dat allemaal mogelijk maakt. Op deze manier kun je je PC spier snel vinden en je zult merken dat deze een grote invloed heeft.

Wanneer je voelt dat je je urine in kunt houden tijdens het plassen, weet je ook hoe je de spier moet trainen. Gaan het inhouden van je urine erg lastig, dan weet je dat het nodig is om de PC spier oefeningen te doen. Probeer de oefening steeds een paar seconden vast te houden en herhaal dit drie tot vier keer per dag. Je zult merken dat de spier sterker wordt, vervolgens kun je dan de training langzaam gaan opbouwen.

Je kunt de spier steeds langer gespannen houden, tot een duur van 10 tot 15 seconden. Deze inspanningen kun je makkelijk afwisselen met sets van kortere aanspanningen snel achter elkaar. Wanneer je merkt dat je hier getrainder in wordt, kun je de oefening opbouwen tot 100 snelle aanspanningen en vijf langdurige aanspanningen van de PC spier per dag. Onthoud dat dit maar een minuut of vijf zal duren.

Let op, om direct de beste tips te ontdekken om vanavond al je ejaculatie uit te stellen, bekijk je het Complete Ejaculatie Controle ebook.

Regelmatig oefenen zorgt voor meer controle

Doe deze oefening iedere dag en begin met zo’n 20 tot 30 keer per dag. Je zult dit op moeten bouwen tot 100 tot 200 keer per dag, maar uiteindelijk zou 300 aanspanningen per dag zeker haalbaar moeten zijn.

Je moet dit echt iedere dag doen om het gewenste effect te kunnen bereiken.Op den duur wordt het een gewoonte en dan zul je niet eens meer doorhebben dat het een onderdeel is van je routine.

Het versterken van je PC spier door middel van kegeloefeningen heeft een hoop voordelen. Op de eerste plaats leer je natuurlijk controle te krijgen over je orgasme; dit is waar je het allemaal voor doet, maar daarnaast is het ook goed voor andere dingen. Zo is het bijvoorbeeld erg gezond voor je prostaat om je PC spier te trainen en zul je ook meer controle over je blaas krijgen, omdat de spier sterker wordt.

Daarnaast wordt de sterkte van je erectie heviger en dit kan voor je partner ook erg prettig zijn tijdens de daad. De kracht van je ejaculatie zal ook heftiger worden. Al met al, is het dus zeker de moeite waard om te starten met deze oefening!

De oplossing ligt binnen handbereik

Zoals je hebt kunnen lezen, zijn deze bekende kegeloefeningen gemakkelijk te leren en te doen, zonder dat ze onnodig veel tijd kosten. Over het algemeen zul je zo’n drie of vier keer oefenen nodig hebben om de training toe te kunnen passen. Begin dan ook met het onderbreken van je urine tijdens het plassen.

Het is pas officieel een kegeloefening, wanneer het je lukt om de PC spier 10 seconden aangespannen te houden en dit een aantal keer achter elkaar kunt herhalen. Dan wordt de spier écht getraind en zul je al snel de voordelen ervan merken. Op het moment dat je de oefening een aantal maanden uitvoert, kun je de kegeloefening ook toepassen tijdens de daad. Dan kun je met behulp van deze methode je zaadlozing gemakkelijk tegenhouden, ook terwijl je aan het penetreren bent.

Deze oefening is erg toegankelijk voor veel mannen, wat het dus zonde maakt om te lang met dit probleem rond te lopen. Deze oefeningen zijn met allerlei andere methodes te combineren. Het kan immers nooit kwaad om je spieren te trainen, want het is ook nog eens goed voor je gezondheid. Ook je zelfvertrouwen zal een enorme groei doormaken, wanneer je dit eenmaal onder de knie hebt.

Zo kun je op termijn werken aan een beter seksleven voor  jou en je partner. Houd je PC spier intact en sla geen dag over met deze oefeningen. Je kunt ze gemakkelijk tussendoor doen of bijvoorbeeld op het toilet.

Je partner zal versteld staan van de ontwikkelingen die je doormaakt. En dat heb je allemaal aan jezelf te danken.

Ontdek de unieke aanpak om het 30 minuten langer uit te houden in bed

Ik heb een methode ontwikkeld waarin ik exacte stappen en specifieke instructies geef om vroegtijdige ejaculatie compleet te verbannen en eindelijk te genieten van langdurige seks met je partner.

Klik op de link om meer te weten te komen over mijn methode:

Complete Ejaculatie Controle Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *